Men hallå!

Nu är jag alltså kanske hur förbannad som helst!
Sitter och kollar vilka uppgifter jag har kvar i skolan, och så ser jag under "avslutade kurser" att de inte alls är klara!
Att det fattas uppgifter, men som JAG HAR GJORT!
Förra veckan fick jag bråka mig till ett betyg i en uppgift, för att en lärare glömt att skriva in betyget efter jag hade haft en sådan där avstämning. Typ, som ett gruppläxförhör.
Han trodde inte på mig att jag haft den, och krävde att jag skulle visa upp anteckningar för att bli godkänd. Några såna hade ju inte jag!

Nu fick jag från en lärare att jag har tre restuppgifter i ett ämne. Jag gjorde som så att jag skrev alla fem uppgifter i ett och samma dokument då det skulle vara ett sammanhängande patientfall. Så på sida ett kom uppgift ett, på sida två, uppgift två och så vidare. Jag är godkänd på sida ett och sida fem, men inte på två, tre och fyra. Hur fan går det ihop, har han inte sett rubrikerna i dokumentet heller? Där det står skitstort vilken uppgift och vilket nummer och rubrik. 
S u c k!

Så jag skriver ett av mig min aggression här i bloggen eftersom Danne inte har tid att prata med mig nu.

Och så sökte jag sommarvikariat ändå.




How do I find peace with a soul at war?













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: