Dagens fundering

Tog mitt lilla förnuft till fånga (fyfan vilket fult talesätt) och bestämde mig för att skjuta på praktiken.
Så nu kommer jag läsa precis i samma takt det var meningen från början, vilket innebär att jag kommer få ett ganska slappt schema framöver. Men det gör nog inget. Jag har det jag gör ändå, verkar det som.
Sedan kan jag inte säga nej när jobbet ringer heller...

Så nu sitter jag och funderar på om mina ben med nån så djävulsk träningsvärk kommer orka med att gå 8 kilometer tur och retur till Mica idag. I skitkallt väder. Fast solen skiner ju.
Eller om det är värt att betala 25 spänn för att åka buss? (Eller 13 om jag lyckas åka på barnbiljetten.)
Vi har studiebesök. Trodde det bara var något man hade på dagis.
Och jag fick lära mig för någon vecka sedan att det inte finns något som heter dagis längre.


Vetni, min hårddisk på datorn är KNÖKFULL!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: