Ris

All världens jävla ris du kan tänka dig, häller jag över Biostaden i Östersund! Kokt ris!
Fyfan!
Vi åkte på bio igår kväll. Och den här gången var det inga fel bilden, (förutom ett vitt streck mitt på duken) ljudet, eller kvalitén. Filmen var bra och man fick se bulldogen Gladstone ganska mycket!


Han var väldigt lik Molle, förutom att Molle är finare!

Även fast jag satt hopkurad i min varma vinterjacka och hade lindat halsduken kring benen och satt med huvan på så frös jag! Tror alla frös, för de få som kom under gårdagens föreställning satt då med ytterkläderna på under hela filmen.
Vi som hade stor popcornmeny och allt. Man skulle ha behövt vantar skulle man äta utan att behöva frysa om fingrarna. Colan höll sig ju kall, och det var de enda positiva.
Så nu har jag bestämt mig att aldrig mer ska jag gå på bio!
Sen är stolarna ganska obekväma där också. Och sedan ska man alltid bli kissnödig 15 minuter in i filmen.

Nej, ska det vara Bio ska det vara Bio Regina!
Annars ser jag helst på film hemma i soffan.

Och för att göra hela inlägget aningen positivare så lägger jag upp en print från mobilen. Laddade hem den värdelösa appen aLike, och här är mitt resultat:



Och dom hade ju inte alls fått in några nya saker på Ixo!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: