Lista

Det går inte in i mig att det inte alls är lång tid kvar nu.
Därför sitter jag här med mina planeringslistor och lappar.
Organiserade tjejen.
 
 

 
Jobbar kväll i dag, morgonen i morgon. Sedan har jag natt på fredag och sedan en natt på söndag.
Och där på måndag åker jag och brorsan som kommer hit med flyget på söndagskväll, till Laxsjö.
Till dess ska jag hinna bocka av den här listan som bara blir längre, och längre.
 
Som jag avslöjar på bilden var ju jag och gubben och hängde på dörren till Gym24h i morse.
Vi trodde det skulle vara folkinvasion där, då de hade öppningserbjudande. Trodde att det skulle krylla folk längs efter hela Fröjavägen. Men vi var där tre minuter innan de öppnade, och vi var först.
Så då har man kirrat ett årskort för 1500 spänn. Inte helt fel.
Jävligt fräscht gym alltså! Det här känns ju bra.
 
 




Random mobilbilder.
 

Nu blir det en skinkstut och julkalendern!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: