Klappar

Gör ett försök att blogga från mobilen.
Fråga mig inte vart tjurigheten kommer från...Tänkte mest bara visa vad jag gjort mig förtjänt av i år.
För tydligen har någon tyckt jag varit snäll.
 
Fick ett superlätt kulledsstativ i kolfiber av mor och far! Ett Triopo GT3230X8C. Länken till det lägger jag in så här fult för det går inte länka på snyggare sätt från appen; Länk till Cyberphoto om det nu skulle vara någon som är intresserad av att titta in det.
Jag är än så länge mäkta imponerad av hur lätt det är. Sedan såg jag att man kan göra ett Monopod av det också.
Fick en B-2 kulled till det.
Finafisken!

Av Danne fick jag remoten jag ville ha! Canons egna fjärrkontroll TC-80N3. Den finns också på Cyberphoto. Jag gillar den nätbutiken. Finns så mycket bra att läsa. Tester och så, sedan fick man med godis i beställningen! Lättflirtad kund här då.

Så nu blir det schärnfotografering deluxe med Bea framöver!

Sen var det ju så att jag fick ett Canon 70-200 objektiv av Danne... Men det ska jag skicka tillbaka eftersom jag absolut inte har användning för det nu, och för att jag ville att vi skulle lägga de pengarna på 'hus-högen' istället.
Sedan saknade det IS.
Tacksam man är.

Danne fick en kaffebryggare som maler bönorna. Så han håller på fördricker sig på kaffe...
Vi fick också en ny dammsugare så i morgon när vi kommer tillbaka till staden har Danne lovat att han ska dammsuga.
Han kanske ska få en ny dammsugare varje år?

Och när nu svärföräldrarna är i Sundsvall - Ikea-staden så har jag beställt byrån jag bestämt att jag vill ha med dom. Så den ska vi försöka montera ihop när vi är hem och vänder.

Molle har fått en stor Biabädd - som han är livrädd för.

Sen var det massa andra bra och fina saker vi fick.

Bara ett år kvar till nästa jul nu då!







Hej röran?












KOMMENTARER:
Bea

Meeeen vad mysigt!! Kom hem så vi kan fotta schäääärnor. Och för er som inte förstår min ironi så kan jag stava till både fota och stjärnor. *VIKTIGT'

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: