Ketchup

Tydligen gick det lika bra att använda mitt hår att kladda av ketchupfingrarna på, istället för den pappersbit jag precis sträckt mig efter.
 
Så efter att ha genomlidit en fruktansvärt lång och jobbig natt på jobbet med huvudvärkenas skallebanks bank-bank, åkte vi och handlade, åt frukost, åkte ut i skogen med Moltas - där han också slet av en bit av en klo, sitter fortfarande och funderar på om vi ska ringa Djursjukhuset - sedan Statoil där jag hämtade ut mitt paket från Dreadstuff, åkte hem, fikade, ställde mig i duschen, tvättade bort ketchupen.

 




 
Jag beställde Dread Empire's Classic Dread Shampoo och Dread Empire's Soothing Scalp Dread Shampoo. Knotty Boy's Dreadlock Shampoo Bar har jag haft sedan första början så var tvungen att beställa en ny sådan också. Den börjar bli liten den tvålen jag haft sedan juli.

Den jag prövade nu vid tvätten var den förstnämnda, och jag måste säga att jag blev riktigt positivt överraskad!
Håret blev riktigt strävt när jag tvättade det. Ni som använder talk i håret vet vad jag menar.
Så blev det när jag tvättade, vilket måste vara underbart för själva locking-processen!

"Dread Empires Klassiska Dread Schampo motverkar din hårbotten att producera fett för fort, hjälper till att hålla dina dreads fräscha och hjälper till att tova utväxten på dina dreadlocks."
 

Så nu ska jag fortsätta bocka av den där listan. Måste börja packa lite idag då jag börjar 10 i morgon igen och inte går av förrän vid ett på måndag. Sedan ska alla julklappar slås in.

Och så ska jag sitta och fundera hur vi ska göra med Moltas klo...












KOMMENTARER:
syns du inte så finns du inte!

God jul önskar jag :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: