Göra om

Okej, den där uppgiften slår jag vad om att jag kommer få göra om.
Det är den hemska läraren som inte tycker om mig (det är då ömsesidigt) som ska läsa och godkänna.
Och så hittar hon på egna regler. Som går man inte på den här lektionen och skickar in uppgiften IDAG så får man inte godkänt.
Så jag skickade in skiten nu under lunchen. Och faktiskt så fattade jag inte ett skit vad den gick ut på heller, därav min säkerhet på att jag får komplettering på den.

Men så skönt, i morgon är jag klar. Typ. Programavslutning!
Ska aldrig sätta min fot i en skola igen! Oj så jävla härligt. (Var tvungen att ta bort lite svordomar från det här inlägget, så det fick bli ett "oj" där istället.)

Man har väl mer eller mindre gett upp såhär i slutet. Lärarna vet inget, skolan vet inget, ingen vet inget.

Så man ska väl dit och ta tag i eftermiddagen också då.
Förmiddagen var kass! Vi hade en enda uppgift vi skulle göra själva, alla andra skulle vi gå igenom på lektionstid.
Så hela den här lektionen har vi gått igenom just den uppgiften som alla skickat in.
Och fråga mig inte vad vi lärde oss av det!

Fyfan vad dåligt humör jag är på. Tur jag inte är ensam.













KOMMENTARER:
Jessie

Sv: Hahaha jaa det hade blivit sjukt trista dagar. :P Men det är så soft där så det finns inte. Även om det är sjukt mkt och göra. :P



Tack. :D Mycket rosa men aja. :P Ska väll pilla vidare med den så småningom med lite smågrejer. :D



Hur är läget med dig då? :D

Länge sen man såg dig nu.



Kram

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: