Future

Nannananananaa! Nannannannaaana!
Tänk om man kunde få gifta sig med en man med en röst som Pelle Johansson i Kalle Baah.
Inte för att det är något speciellt med den... eller jo, det måste det ju vara då jag vill gifta mig med rösten.
Eller något.

I alla fall. Fancy World med Kalle Baah.
För att göra klarhet vad det är jag yrar om egentligen, om nu en länk hjälper.

Och! En sak till! Jag fick godkänt på min flummiga uppgift jag skickade in under lunchen.
What, kan man ju tänka sig. Jag förstod ju inte ens meningen med den.
Och nu på kvällskvisten, men Fancy World på repeat efter repeat, tog jag tag i socialpsykiatriläxan, som jag skjutit på sedan i oktober. Och den tog 10 minuter att göra.
Sånt där retar mig. Varför kan jag inte bara göra?

Diskuterade en ny uppgift jag har hängandes över mig nu med Danne under middagen, men vi blev mest ovänner.

Vad tycker ni som läser då?
Ska utvecklingsstörda få skaffa barn?




You must start reflect about your future
Stand on a solid ground in this time
Where have you been lost in a flatscreen where do you wanna go
You run and hide to be satisfied













KOMMENTARER:
sandija-döv-fotografi

Nice blogg! ^^

Vad ska du göra på valborg? =)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: