De e bäre te å

Börja jobba! Eller börjat har jag ju. Är så glad att de ringt från jobbet tre dagar i rad nu och erbjudit mig lite extra.
Söndag och måndag till tisdag!
Så nu gäller det bara att fortsätta i samma takt. Fast i mycket högre takt. Och önska att Danne får åka till Afrika eller Kina eller vart än bara det genererar pengar. Vinna på Lotto kostar ju mer än vad det drar in!
Jag har hört att det är många som läser utbildningen jag går som tänker dra till Norge sen och jobba extra. Det kanske vore något? Under en sommar kanske?

Jag har precis i detta nu hittat mitt drömhus. Jag har i och för sig en hel mapp på datorn med bilder på hus jag samlat på mig, men det här hade det lilla extra!


Min mapp "Mitt hus" har jag bara för att jag för längesedan hittade mitt verkliga drömhus, och inte sparade bilden och har nu en längre tid letat helt febrilt efter huset, men kan inte hitta något på hela the world wide web. Frustrerande, för det var verkligen drömhuset. Finskt timmerhus från Lapponia House, som var i stil med det här. Grått timmer.
Mums. Den här hustillverkaren heter Larsson-Hus och håller till strax bortanför Mora. Perfekt!
Så nu har jag redan börjat spara.
Nere i källaren ska det finnas pool, bastu och relax. Gillestuga med öppen spis. Danne ska få ha sitt fiskerum där också. Sedan ska vi ha ett stort öppet kök och en stor, storstuga med mysiga, stora soffor och runt fyra bulldogar.
Övervåningen kommer bli ett mediarum med projektor och stor filmduk, och såklart stora, sköna fåtöljer.

Maha!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: