Praktik

I morgon börjar jag på min praktik. Tycker det har gått ruskigt fort, vi började nyss skolan och nu ska vi helt plötsligt ut på en fyra veckors lång praktikperiod.
Men det blir nog bra.

Det jag är mest nervös över, eller förväntansfull kanske, är att jag för första gången kommer få ha på mig en "arbetsklädsel".
Guses vad lättsamt, jag menar då behöver man inte ha det där eviga problemet vad ska jag ha på mig idagdååå?!
Jag ska ju göra min praktik på ett äldreboende, så jag har funderat en hel del vilka trosor jag ska ha på mig imorgon...


I helgen har vi varit hemma i byn och bockat av mammas att-göra-lista.
Lär dyka upp massor med bilder på Molle-bloggen inom kort också!


 

 

 

 

 

 













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: