Men alltså!

Att bara ha kontakt med lärare via datorn och mail är ju lite av en dröm, att få sitta hemma och göra det man ska och sedan några musklick bort är man klar med uppgiften och får sedan feedback från läraren.
Men bara en sak. Två!

Ena läraren har inte lärt sig scrolla. I helgen satt jag och gjorde världens tyngsta arbete om sjukdomarna i nervsystemet. Och jag satsar absolut inte högt nu heller då det enda man kan få är G, till en början, sedan får man begära mer uppgifter om man vill ha högre. Orken.
I alla fall, den här återkopplingen fick jag idag om den uppgiften.
"Betyg: Komplettera
Komplettera med de övriga sjukodmmarna. Den du skrivit om jättebra"

Såååå... Hon kan aldrig ha sett att det bara en sida längre ner i dokumentet följde ännu en sjukdom, och längre ner ännu en, och hade datorskärmen räckt till hade hon sett den fjärde!
Och vilken uppgift hade jag gjort jättebra? Har jag gjort nån? Vad? Va?

Den andra läraren jag helt haft på distans skrev och frågade mig nu, hur det gått med min praktik som jag bara hade i juli, och som hon fick underlag om igår! Om jag hade validerat den, och om jag skulle göra den nu?

Men alltså!

Det känns då som att det kommer dröja länge innan man får några betyg därifrån.

CSN bye bye...

Och jag hoppas, hoppas att den här studietiden kommer gå fort. Skola är verkligen ingenting för mig!













KOMMENTARER:
Moster Britta

Hallå där :=)

Vilka fantastiska fina bilder du tar hela tiden. Har du inte funderat på att bli fotograf ist ???

Kram kram

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: