Fight the feeling

Sitter och äter frukost, eller kycklingrulle med massa lök och vitlök. Mumma. Samtidigt sitter jag och läser om avföringsprover. Jag är inte den som är den, men antingen är kycklingen dålig, eller så måste jag lägga ifrån mig boken ett tag.
Lite så där lagom onödig information såhär från morgonen. Eller mitt på dagen.

Vilken himla tråkigt, grådaskigt väder det är ute! Det regnar och är plusgrader! Jag som hade tänkt ta med mig objektivet ut på en tur, men jag blev inte så inspirerad. Moltas är inte heller inspirerad. Han gick och la sig i soffan direkt vi kom in efter morgonsvängen.
Förståndig bulldog som bara vill ut nästan hela tiden.

På tal om inget, så vann jag ju på Lotto i helgen. Det blev tyvärr inga miljoner, utan det räcker väl till en julljusslinga att hänga i den stora granen som skall stå vid den öppna spisen i mitt timrade hem mitt ute i skogen där vid tjärnen. Med minst en mil till närmsta granne. Minst!

 

 













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: