Choko laden

Haha, bara för att jag började inlägget men en kass rubrik kan jag lika gärna fortsätta med den sjukt uttjatade historien om Bin Laden;

Bin Laden är nu död. Men hans bröder Marme Laden, den något mörkare
Choko Laden och vegitarianen Sal Laden är fortfarande på fri fot.
Förutom dessa eftersöks även hans senila farbror Varfanvadejag Laden...


Det var inte det jag ville komma fram till. Utan när jag skriver är det för att det hänt något viktigt... eller något som är värt att skriva in. Eller inte ens det. det behöver ju inte ens vara intressant.
Men i alla fall. Nu är det de!
Äntligen har jag fått smaka på den nya Marabouchokladen; Marabou Caribbean!
Antar att ett utlåtande från mig är ungefär som det brukar vara... men den här var faktiskt jättegod! Den också!

Och eftersom jag vet att mor och far läser så vet jag att de kanske tänker att jag brukar ha rätt och så tänker de just nu att det kanske vore något att pröva att ta hem på affären. Eller inte. Men jag brukar ha rätt.
Som Cheez Chruncherzerna! De tar ju slut på en gång varje gång, eller så är det efter varje helg vi varit hemma de minskat?

Så den här chokladen var kanongod! Med smak av kokos och banan!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: