Tomåra!

Tomåra, ett jamsklish ord jag kom på nu, tomorrow + imåra!
Även att jag var tvungen att förklara.
Vilket fult ord tomorrow var också... tänker på katter?

Ja. Men imorgon då kommer gubben hem. Han skulle egentligen iväg och bowla och äta god mat med jobbet, men han skulle skita i det för att få komma hem och vara med mig direkt. Han har dåligt samvete över att han missade min födelsedag, men det behöver han inte ha. Jag hade ju dom bästa hos mig då, Erika och Leo, så mig var det inge synd om.

Angående det förra inlägget så har jag bestämt mig.

Nu ska jag sätta mig och äta maränger och titta på tv. Var en fullspäckad kväll, först det där nya Jobbjägaren och sedan Lyxfällan.
Tittade på en film förut, The Tree. Jag brukar aldrig se dramor, men den här var tamejtusan hur bra som helst!
Pappan dog osv. snyft, snyft.

Ne nu börjas det på tv!
Och imorgon är det jag och lillebror som har tvättstugan hela dagen!












KOMMENTARER:
lillebror

Du glömmer ju att länka till min blogg när du skriver lillebror! skäms! ;>

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: