Min första pluggdag...

Och jag har inte fått boken ännu!
Sitter och uppdaterar mailen 100 gånger i timmen så jag ska vara absolut tidigast med att se när den anlänt till biblioteket.
Hade två val, beställa själv - få den fort, eller låta biblioteket beställa den gratis åt mig - få den långsamt.
Så jag hoppas verkligen inte att en dags missade studier ska göra så mycket, eller tänk om jag går in i väggen första veckan?
Enligt lillebror som också studerar distans nu är det mycket man ska hinna göra under en dag. Läsa flera kapitel, sedan är det frågor på det sedan egna tankar uppgifter och inlämningsuppgift.

Jag har ont i halsen... Snacka om studiesymptom!

Nu har jag börjat funderat på riktigt allvar här. Oj, vad spännande, jag känner mig som Erika men jag lovar att hennes giraffer antecknar!
Danne ska vara borta och jobba typ en månad, han åker om en vecka. Usch för det.
Så då tänkte jag köra en Biodrain detox och samtidigt beställa nån Kick-start-sopps-tjosan.
Fast då räknade jag ut att jag fyller ju år mitt i där... men en tårta eller två kan inte göra så mycket, egentligen.

Nu ska jag koka mitt goda thé (te, tea, t) som smakar kakao och mint!

Och efter det ska jag gå igenom alla flera hundra bilder som togs i helgen!












KOMMENTARER:
Erika

Segt det lät! Men snart är vi 2 som kommer att ha ont i halsen x)

Och ja, mina giraffer har antecknat flitigt ;)

Nu känns det som om det är MINST 100 år sen vi sågs, drygt!



KRAMAR!

Wera

Det ordnar sig med tiden, bara man kommer in i pluggandet går det som på rutin, det tråkiga är bara just det där att försöka få en rutin. Åker på min tredje innevecka av fem v.12. Det går galet fort och jag inbillar mig att det går fortare när man pluggar på distans än om man pluggar på själva skolan :P Kör själv en methodrain-kur nu ^^

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: