Hungrig

Jag tjuvstartade lite smått med detoxen redan igår.
För då den sista chokladkakan var äten insåg jag att det var lika bra, ju förr desto bättre eller något.
Idag är jag faktiskt ganska pigg. Jag har tagit igen alla kapitlen från förra veckans studier och snart även börjat på den här veckans. Och så är det en rad med massa frågor efter varje som jag då gjort.

Hungrig. Jag tror jag aldrig varit så här konstant hungrig! Eller det har jag men bara inte tänkt så mycket på det.
Har konstant fokus på tiden så jag vet när jag får stoppa i mig något nästa gång.
Fast nu går ju även det halvdåligt då jag mest intill hela tiden går och smular i mig något.
Men bra saker!
Jag har till exempel äpplen hemma! Och så vitlöksrökt makrill från fiskbilen som var på Gregoriemarknaden.
Men mums! Dannes pappa fixar alltid den fisken åt oss, det är så sinnessjukt gott på spisbröd, så det har jag också ätit. Roligt inlägg, veta allt Linn ätit under en dag, tur då att det är under detoxen, annars hade det blivit lätt både tråkigt och för långt!
Den fasansfulla soppan som jag lyckades stuva i mig förut får bli nödproviant. Men då är det nöd, jag kan ju numret till Hoggar's krog utantill!
Så nu tänkte jag se en film medan Molle sover, dryga ut tiden till jag får värma på köttbiten som blev över sedan grillningen i helgen!
Äter jag inte får jag ont i huvudet. Eller jag har haft konstant ont i skallen sedan i helgen då jag hade migrän i ett dygn. Sådär jättekul!

Vi firade vår 6-årsdag också!

Så idag har gubben åkt iväg till Borlänge för att jobba, och sedan direkt efter blir det Gävle.
Men jag har tur som får hem honom varje helg i alla fall!












KOMMENTARER:
Jessie

Grattis till 6 år. :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: