GäPä

Först drar Danne med en på Jula.
Sedan på GP. Sådant där som jag är måttligt intresserad av att se. Svetsskärmar och slipskivor. För Danne är ju det livet, nästan. Jag och Molle ska väl klämmas in nånstans däremellan svetsningen och flugfisket.
Jag tycker det är kul att gå och filosofera så jag gick runt bland montrarna och tapeterna medan Danne försvann i hoppet att hitta en krympslang. Lycka till säger jag på såna stora affärer.
Jag hittade i alla fall något där. Ett helt badrum. Oj, och vi var överens om att så ska vårat också se ut.
Så de är nog bäst att jag får glada besked i veckan här!
Och ett bubbelbadkar...

Sedan åkte vi en sväng förbi Tasseborg. Köpte ett nytt halsband till Molle - ännu ett!
Och sist blev det hemska ICA Maxi. Man hinner inte ens parkera på deras jävla parkering innan något är fel.
Vadå familjeparkering? Ta er!
Blev skagenröra och några oskalade räkor som vi skalade när vi kom hem och klämde ihop i en baguette och åt med sallad och tomater. Mums!
Moltas fick en "biskvi" och massa skitäckligt hundgodis.

Igår kom mina kläder. Lycka! Allt passade, tänka sig att jag inte ens behövde vika upp jeansen!
Och så har jag gått en del i mina Easytone. Måste säga att det känns mer i benen bara av att gå korta sträckor sen när man kommer in och sätter sig. Och så är de så otroligt sköna att gå i, så även fast de inte gör några underverk så var de värda pengarna.


Moltas med sin nya leksak - biskvin













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: