Your Possible Pasts

Före-bannat!
Jag ska absolut inte sitta och klaga. Jag måste bara komma iväg någongång och göra något åt det... snart.
Har haft min spänningshuvudvärk några dagar igen nu, och det är absolut inte kul. Värktabletter hjälper inte. Socker, kaffe, chips, glass, dusch, sova hjälper inte.
Och jag läste, jag hypokondrigooglade* min symtom och kom fram till att besök hos en naprapat/kiropraktor kanske vore något. Så de får knäcka till nacken åt mig igen. Sist lyckades jag ju själv och trodde jag skulle dö, och blev sängliggandes lagom till semestern! Givetvis var det ett misstag, för er som börjar fundera på vad jag är för en.

Skatteåterbäringen kom ju idag också! Så först ska det bli en tatuering, sen kanske ett besök hos nack-doktorn.
En kamera kanske man klämmer in där emellan också. Inte för att återbäringen räcker till en hel D7:a. 
(Länkar så mamma och pappa kan gå in och beställa den åt mig!) 

Imorgon kommer gubben hem också. Han har varit i Älvdalen och jobbat.


 Moltas för ett år sedan ♥

Jag gör det faktiskt bra som står ut våren med alla bullegullebilder på nyfödda bullebubbebäbisar!

Nu ska jag bara lyssna klart på sista parterna i Shine on You Crazy Diamond - 6-9.
Come on you stranger, you legend, you martyr, and shine! You reached for the secret too soon, you cried for the moon! Sen ska jag väcka Moltas och gå ut och pinka, sen sömn!

*Googla ordet "hypokondrigoogla"!

Och jag stör mig nåt så före-bannat på att jag inte kommer in på blogg.se genom Firefox, men genom Explorer?













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: