6 av 7

Tyckte väl att det var lite väl mycket helgjobb för min del. Var ju lite beredd på det då det är inom Omsorgen, men inte att det skulle vara såhär pass mycket. Så idag fick jag veta att jag har blivit uppsatt på 6 av 7 helger i sommar. Medan min vikarierande kollega tyckte det var knepigt att hon bara jobbar var tredje helg.
Men jag har inte klagat hittills och jag kommer nog inte göra det heller. Det är då lite tur garaget inte är klart än, annars hade det varit lite jobbigare.
Just av den anledningen att jag jobbar så många helger kommer vi ställa in utställningen i Svenstavik och åka hem till mina föräldrar istället.
Och hoppas på att bilen får komma upp till garaget just den helgen också. Sen ska jag allt se till att vara ledig på helgerna.
Kommer ju börja plugga igen snart, då Omvårdnadsprogrammet drar igång den 22 augusti.

Älsklingen är nere i Gävle och jobbar för 3:e, och sista veckan. Som tur var, är deras slutdatum imorgon. Så då kommer han hem i morgonkväll, jag har jouren då så kommer inte hem förrän på torsdag, så på torsdag kväll får vi träffas igen!
Men det tycker jag låter bra!
Ser fram emot min lön den här månaden också!

Lite för nu då.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: