Traderamera

Lät som en låt? Eller en värktablett?
Ne, igår hörrenini så tog Danne och ropade hem sitt första objekt på Tradera!
Det var mer spännande än ni kan tro ska jag säga er!
Han hade hittat sitt drömflugspö, det där skulle han ha. Låg ute för 2500, på nätet går de lös för runt 5000.
Fanns där i 10 dagar. 1 Bud. Sista 3 minuterna kom bud på bud på bud!
Men älskling vann då han sekunden innan auktionen avslutades lade det sista, högsta budet, 2910 kronor!
Och ännu bättre, auktionisten finns i Fåker, så behöver inte betala någon postfrakt eller så, han skulle till och med komma in till stan med det! Snacka om tur!
Så nu ska jag ta kort på hans gamla spö och lägga in. Har man ropat hem något måste man ju bli först med att försöka sälja något också!

Ingen som är intresserad av ett Scierra CTC typ 9 fot eller om det var 6 eller 7 eller om det är klassen som är 6/7 eller 9? Eller fot? Man kan få med lina också som är proffsutvald av en riktigt duktig flugfiskare på Landbys, slipper man tjorva på med det att hitta linans klass. Jorosåatte! ...

Nu ska jag in och se om jag kan hitta något kul!












KOMMENTARER:
Erika

Haha, ja visst blir man nyfiken när någon skriver så? ;) Funderar på att bli massageterapeut. Eller bara vanlig massage. Känns som det kan vara en bra deal ist. för att ta ett "vanligt" jobb... :) Då kan man ju frilansa eller starta eget, eller jobba på flera olika ställen! Så tänkte jag :p Så ska kolla upp lite vad för betämmelser det är med pengar och så, och vilket stöd man kan få osv. :) Och hoppas på det bästa!

Måste ju ta och ses någonting tycker jag...! Nu när vi pratat om det så länge ;) Kanske kan peppa varandra i plugg/jobbsök :p

Kramar!

Erika

Ja, precis så tänkte jag! Även om det finns en hel del massörer så finns det säkert plats för 1 till och några kronor kan man säkert tjäna på det, i väntan på något annat och kanske bättre! :) Och hundmassage vore jätteskoj att testa! Verkar ju som att det funkar på vovvar!

Haha, mja, har blivit så då vi inte känt att vi haft något större syfte att vara i stan över helgerna, då vi inte har så många kompisar som bor kvar här som vi kan träffa! Men nu kanske det kan bli ändring på det! :)

Ja, men nästa vecka blir kanoners det! Ska absolut inte krångla till det, utan ta det när du känner att du har tid och har vilat upp dig efter jobb och så! :D Har tålamod jag :P



Kram!

Erika

Hmm, jo, det kan det ju vara...! Fast han reagerade inte på att Dewi löpte, eller att pappas tik löpte. Så tror kanske att han bara hade någon barn/tonårsgrej för sig;)

Men exakt! Ser framemot att se om det går att få till något bra av alla dessa möjligheter :D Vore sjukt roligt att komma igång med något! :)

Absolut! Det gör vi :) Och annars hoppas jag vi ses Måndag eller Fredag då? :)

Aa, de har jag ju! Duktig du är, sånt glömmer jag alltid! ;)

Kram!

Sandra

SVAR PÅ DIN KOMMENTAR.



Hej Linn! Roligt att du såg det! Jo, det är så att jag inte alls gått livsmedel :) Utan jag började min lilla "karriär" genom en kontakt jag har. Jag känner chefen för frösöbageriet mycket väl och har nu i två år jobbat åt henne under sommaren. Nu till sommaren blir tredje året, nere i cafet i badhusparken. Jo jag håller på ännu, har jobbat en del åt törners konditori nu ett tag men nu i februari börjar jag jobba åt frösöbageriet igen. Ja, det var märkligt. Jag vart kallad till kursen, lär nog vara för att jag har erfarenhet inom det. :) Ja, trevligt att du skrev och tack! :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: