Skit-staden

Då var vi tillbaka i skitstaden Östersund igen då.
Här man fortfarande måste koka dricksvattnet och bada i parasiter...

Var en del trixande innan vi kunde åka förut då vi skulle ha in alla saker som det blivit under jul i vår storlilla kombi.
Fick ändå lämna några grejer kvar, men mamma och pappa kommer ju in till staden nästa söndag då vi ska gå på Östersundsrevyn, som alla andra år! Det har blivit tradition tror jag, att vi ska få biljetter i julklapp dit.
Annorlunda med i år är att även momma ska följa oss och se den! Skoj!

Så nu har vi packat upp alla saker, hunnit med en sväng på Lillänge och köpt en sladd till taklampan, så nu håller min händige pojk med att operera sladdsystemet till den, så allt kan ju hända nu om man säger så.
Tur vi har hemförsäkring. Fast tror inte det gäller då det står på lappen att man inte ska fixa elen själv...
Ja, vemfan ska göra det då, undrar jag!

Nu ska vi ut och skotta fram parkeringen som nån jävla nöt skottat över medan vi varit på landet!

Borta bra men hemma bäst, eller vad heter det?
Kan inte riktigt hålla med där jag.
Hemma är inte i en lägenhet för mig i alla fall...

Blir kanske en bild på lampan senare, ska ju lägga upp en årsbildsberättelse på Mollebloggen också hade jag tänkt!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: