Revy

Tror vi är inne på vårat 4:e år nu att gå på Östersundsrevyn såhär efter jul.
Det är ju en så perfekt liten julklapp. En upplevelse!
Annat för den här gången var att även momma följde med oss. Det var verkligen roligt.
Hon har fått se hur både jag och lillebror bor och har det, och så blev det pizza från Spader Dam som avslutning på det hela alltet!
Så nu har vi sett showen för i år, och den var verkligen kul! Inte para sit! (Finskt uttal på det så!)

Jahopp. Nu börjar en ny vecka, nya funderingar. Det är på ett sätt skönt att jag funderat klart.
Jag vet ju vad jag vill nu så det är ju bra, det är bara att vänta på nya besked.

Och förhoppningsvis får vi goda besked i morgon så det inte är det vi befarar att det kan vara!














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: