Morotskaksmuffins

Idag blev det morotskaka fast i formar och med söt frosting.
Typ muffins eller som det kanske snarare kallas idag - cupcake!
Jag älskar den nya spritspåsen jag fick av Danne som han köpte på Cervera. En riktig i tyg!


Bilden är tagen med iPhone!

Smask!

Och imorgon hade jag tänkt göra macarons igen, hallonsmaken kör jag vidare på och så ska jag göra med kaffe/chokladsmak. De ska gubben få ta med sig på jobbet och bjuda arbetskamraterna på är det tänkt!

Snart ska vi ta och dra iväg med Moltas på slyngelkurs! Hoppas han får lära sig något nytt nu bara!

Receptet på morotskakan jag gör är förresten efter mitt eget där jag knåpat ihop från en massa recept och lagt till det som blir gott, som extra kanel och extra kardemumma! Mums!
Detta är också gjort på smör istället för olja så de blir lite fastare i formaren.
Och mycket godare!

Morotskaka i långpanna

Se fler recept från Goblinn på kokaihop.se.













KOMMENTARER:
Stina

Åh, såg underbart goda ut! Kommer att provas i helgen :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: