Klöppe mä!

Och jag menar de mä, att ja klöppe mä, klöppe mä schälv!
Med lite hjälp från svetsarn, han valde nog fel yrkesinriktning tidigare i livet. Det är ju frisör han skulle ha blivit!
Vad nu detta för då?
Varför inte gå till frisören, är det för dyrt, är du för snål?
Nej och ja.
Mest är det för att jag tillhör väl den lilla skalan som inte tycker om att gå till frissan, eller jag hatar det!
Jag har aldrig blivit nöjd en enda gång. Jag har alltid fått sitta där i stolen och tjatat om att ta mer på längden!
Men så pyttinyttar de på bara för att inte slita ut saxen så sen får man ju gå dit igen efter en månad för då ser håret lika slitet ut direkt.
Så varför inte ta saken i sina egna händer, bokstavligt.
Nu på kvällen har jag då blivit av med ungefär ett kilo hår. Undrar om man kan donera det någonstans.
Och det känns så underbart!

Jag tänker då aldrig gå till någon frisör något mer!


Ursäkta för mobilbilder...












KOMMENTARER:
Emelie

Va söt du är du =)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: