Vårnytt

Idag tog vi tag i presentkorten på Hemtex som vi fick i julklapp.
Idag eller så blir det aldrig av. Vi brukar vara så att vi sparar in i det sista, så varför inte ta det just nu när man vill ha lite vårnytt i hemmet?
Så we did:


Vardagsrum med nya gardiner och tre nya kuddar som matchar!

Och bara för vi skulle upp med nya gardiner blev vi tvungna att göra helvetesgörat; putsa fönstren.
Så vi putsade bara det i mitten och satan vilken skillnad det blev! Man tittar ju inte ut eller ser de bakom gardinerna så man får inte vara dum!
Min älskling brukar inte vila lunch på mattan i solglasögon, men när man putsar fönster i solsken måste man ha solglasögon och det tar ju på krafterna, som ni ser...


Gardiner!

Gardinerna jag ville ha fanns! Lycka! Äntligen, orange!
Och sedan blev det massa nya handdukar till badrummet och några ljus!


Midas och Moltas

Erika, Leo och Midas har nästan nyss åkt ifrån oss. Rätt tidig kväll ikväll för att vara vi, men de ska ju upp tidigt som attan imorgon för att sen massa mil senare komma hem med en rottis-valp!
Hur spännande som helst, tycker då även jag som redan tagit på mig moster-rollen!
Oavsett om de vill det eller inte!
Skulle försöka att klämma in någonstans här att vi åt plankstek tillsammans idag också. Så, där fick vi in det!

Nää veeit!












KOMMENTARER:
Emelie

Galet fin lägenhet ni har alltså!!!



Och tack för de fina orden, jag är sannerligen inte van med att någon vill ha mig ;P



Ja, jag läste att du går utbildning. Det är ju asbra! Man säger ju inte nej till mera pengar heller för den delen =) Jag ska gå en massa små utbildningar om just det som rör mina brukare, men tvivlar att det blir mer cash för det. Får jobba ihjäl mig istället =P

Madde M.

Men helvete linn vad snyggt!!!!!!!!!!! Älskar köksgardinerna :D <3 Var ju som pricken över i:et



saknar dig <3

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: