Shine On You Crazy Diamond

Skrattretande att det var lätt att dölja en persons statusuppdateringar på Facebook!

Idag hände något helt galet. Jag var hungrig som bara den! Ja, det var ju inte det som var galet, utan det var att Danne lovat mig att vi skulle hämta mat från en Thai Take Away-barack.
Alltså, nummer 11 från den Thai-vagnen som står uppe på Lillänge med räkor, MUMSFILIBABAAAA!
Men innan skulle den jäveln bara iväg och sätta ut lite angeldon som skulle gå så fort så.
Mat makes me angry - så när jag fick reda på att han inte kommer hinna hem innan de stänger i vagnen där uppe höll jag på få ett vredesutbrott. Eller jag fick det. Och han fick nog höra det också.
Eftersom jag blev hungrig redan 1.5 timma efter frukosten i morse så blev jag så grinig att jag tog och värmde min egen mat i ren frustration och när Danne kom hem fick han äta flingor!
Mat är inte att leka med, speciellt inte när det gäller mig!
Och speciellt inte när jag är vrålhungrig!

Part I - V

Remember when you were young, you shone like the sun.
Shine on you crazy diamond.
Now there's a look in your eyes, like black holes in the sky.
Shine on you crazy diamond.
You were caught on the crossfire of childhood and stardom,
blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter,
come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!
You reached for the secret too soon, you cried for the moon.
Shine on you crazy diamond.
Threatened by shadows at night, and exposed in the light.
Shine on you crazy diamond.
Well you wore out your welcome with random precision,
rode on the steel breeze.
Come on you raver, you seer of visions,
come on you painter, you piper, you prisoner, and shine!

Part VI - IX

Nobody knows where you are, how near or how far.
Shine on you crazy diamond.
Pile on many more layers and I'll be joining you there.
Shine on you crazy diamond.
And we'll bask in the shadow of yesterday's triumph,
sail on the steel breeze.
Come on you boy child, you winner and loser,
come on you miner for truth and delusion, and shine












KOMMENTARER:
Erika

Hah, låter PRECIS som mig, när jag är hungrig...! Bäst att aldrig någonsin råka bli riktigt hungriga i varandras närhet x)



Kramar! Å ses vi ikväll? :P

Erika

Haha, vilken perfekt jämförelse! Den måste vi införa i orlboka för "känsla av tomhet utan Linn & Danne" :D

Nej, tiden kutar iväg!!! Men de gär itnå! Ma e så fejjen att da orsk!

Nej, jag var sjukligt pissnödig, så tror min blåsa tok-krampade som straff! Var rädd ett tag att det bildats sånnadäringa kristaller man kan få...! :O



Ja, det ska inte vara för mycket i klädväg! Ändå knappt någon som kikar på dom :P



KRAMAR!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: