Prepare it mentally

Faktiskt, idag praktiskt taget passade jag på att smita från skolan vid fikat. Alltså vilka normala fikar på 1.5 timma? När det tar max 3 minuter att äta upp det man nu fikar, längre än så och förbränningen är redan igång. Man hinner bli hungrig igen också!
För att sedan komma tillbaka för att spela spel?
Igår lekte vi Jeaporady, visserligen var det kul och jag vann en (EN) Risen-kola.
Och när inte lektionerna är obligatoriska, då ser jag inte heller min anledning att gå. Jag kollar alltid om lektionen bidrar till att man får något avklarat, men den idag kunde inte ens hjälpa en med den första inlämningsuppgiften.

Så nu kan jag lägga min dyrbara tid på att njuta ännu mera av Scott Woodruffs otroliga röst och läsa på om avföring och laxermedel.

Ungefär så.

Bokade en klipptid igår också. Fick ett sådant där knepigt infall då jag tyckte det kanske skulle behövas. (Nehe?)
Men den tiden har jag redan hunnit avboka.
För det första. Jag vill ha mitt hår långt. Men det är sjukt slitet. Så slitet att jag känner skam att behöva sätta mig i en stol och få fördomsfulla tankar från en frisör, som det känns. För det ena med det tredje också så tycker jag det är dyrt. För att vara det man betalar för. Jag har aldrig blivit nöjd och så verkar de som att ingen fattar vad jag vill. När jag inte ens vet vad jag vill egentligen. Eller en sak vill jag ju, men det är ju det där med att göra´t också.


Förstår ni nu vad jag menar?




And finally you see, it's how its gonna be
nothing is for certain, prepare it mentally
And even if you bleed, even if you feel
take a look around, nothing round is real here
many time it seem now life is but a dream now
When your on on the ground down
feel power up inside you

Smoke Stack - Stick Figure












KOMMENTARER:
Erika

SNÖÖÖÖÖGG LIIIINN! :D Haha, förstår avbokningen av tiden... Det är en värre vånda att vänta på klipptid än tandläkar/läkartid... :P



KRAM!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: