Julljusluktlykta!

Råkade köpa med mig ännu en Yankee Candle sak från Ixo. Snart har jag fyllt mitt sånt där kort med stämplar, sedan får jag 150 kronor att handla Yankee för.
Och nu hade de fått in jul-lukterna! Ojoj. Så jag hittade den perfekta julklappen, till mig själv, förutom att jag inte får öppna den på julafton, utan nu med en gång!
Lycka!

Så det var en fin julig aromalampa med två tillhörande vaxkakor. Winter Wonderland, den sniffade jag på hos Erika, och den luktade faktiskt vinter. Hur nu det luktar. Ja, alltså inte kolbullar och vedeldning. Utan, sådär Yankee gott.
Och så Christmas Eve, så nu luktar hela lägenheten i en söt doft av typ glögg, muskot och kanel.


Snacka om julstämning där man sitter på köksgolvet och brottas med hunden om presentpappret, och försöker slå in julklappar!
Tror det mesta är klart nu.

Internet är smidigt!
















KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: