Typ

Vad härligt, Danne är borta och jobbar och jag tror jag kanske har jobbat mitt sista pass på mitt semestervik idag?
Fast inget utav det där var ju egentligen härligt. Komma hem efter att ha jobbat hela dagen igår och natten, till en trött Moltas som idag bara tvärvände i regnet efter han skitit klart.
Så nu är det jag och Moltas fram till nästa onsdag, kanske.
Fast lite skönt är det egentligen att Danne är borta. Jag får teven och jag får se vilka skitfilmer som helst när som helst. Jag får vara uppe jättesent och sova superlänge på morgonen!
Haha. Typ.
Och så får man sakna och längta!

Jag måste klippa mig. Kanske det värsta jag vet. Först ska man hitta en frisör. Ja, för det finns ju knappt några frisörer i Östersund. Frisörer och pizzerior...
Sen ska man hitta en frisör, just det!
Och sist ska man hitta sig en frisyr, som frisören man hittat ändå inte klipper.

Så nu tar jag fram kökssaxen och hårtrimmern!

Sen och inte minst, så måste jag ju plugga inför slutprovet också. Sen någon gång...












KOMMENTARER:
Erika

Haha, ja! Vilken ostkrok! :D

Igår låg han som en hel-mupp i plastbädden...xD Ska mms:a en bild sen!



Kramar!

Erika

Men precis! Och om man ska beställa från alla sidor, då tappar man bort varifrån man väntar paket... Och vad fan man beställt!

Djävulskt kul med ljus ;)



KRAM!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: