Penkar

Nu måste jag komma på ett sätt att tjäna pengar, och det är snabbt!
Spermadonation var tydligen frivilligt, så jag försöker få Danne att ta på sig ett extrajobb som nattvakt istället.
Jag har nog bara ett samtal till enhetschefen så kommer jag få skola in mig på fler boenden, men just nu var inte det rätt tillfälle, så jag funderar på att börja virka och sälja mössor? Eller göra lertomtar?
Eller så säljer jag bilen. Funderade ett tag på Moltas också, men så långt gick det inte att gå.
Vad mer kan man göra? Hoppas på fonderna. Och att vinna på Triss.

Jag har nämligen hittat mitt hus som har det med stort d och e och till och med t. Jävligt stora!
Och jag har också redan räknat ut att det skulle ta 50 minuter för Danne att promenera till jobbet, sådär lagom överkomligt. Och så kan han åka moppe.

Det är mitt!
Det bara är så!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: