Run log

Run och run... Man har väl Moltas med sig?
Jag har bestämt att nu jäklar ska hunden bli biff. Och jag fit!
Så på med mina yberskor och iväg med hurtiga hunden som just nu i vårvädret ser ut att sväva över vattenpölarna. Han är verkligen så mesig, så rädd för att bli blöt om tassarna.
Enligt min Run Log på aJphonen så tog vår lilla rutt 40 minuter. Men då fick jag börja om efter att ha träffat taxarna. Och sen fick jag börja om igen efter att ha träffat Olle. Men 40 minuter stannade klockan på.
Och distansen vi gick blev 2.61 km. Enligt GPS:en som ser ut att stämma fruktansvärt bra när man kollar upp vår gångväg på kartan!
Vi gick precis samma sträcka i förrgår, så min tanke är att vi ska gå den här svängen varannan dag så hans muskler hinner återhämta sig något. Det är backträning vi pratar om.
Så känner ni till Räntmästarvägen på Frösön så vet ni vad jag talar om. Vi börjar nere vid sjön och går hela dödsbacken upp mot Byvägen.
Tog ju en bild på Molle igår för att husse skulle ha bildbevis på hurtiga vi!


Så ser det ut...

Nu kurrar magen, och inget godis har jag kvar!













KOMMENTARER:
Erika

Good work! :D Duktiga ni! Här sitter man & smäller i sig choklad digestivebars ;)



Kramar!

mary

bilden är inte tagen med en iphone va?

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: