Point me at the sky...

... and let it fly!
Daniel blev hemma en dag längre, oväntade situationer är aldrig roliga. Så imorgon åker han till Gävle igen och blir borta över hela helgen.
Jag har tagit paus från mitt studerande ett tag och ägnar tiden till Pink Floyd. Danne får lite kvalitetstid med tv-spelet innan han åker. Det tycker jag är rättvist.
Idag fick jag reda på att jag hade till imorgon på mig med inlämningsuppgifterna som i vanliga fall är ett fem-dagars arbete. Läsa 3-4 kapitel i boken för att sedan sätta sig med de tunga frågorna i inlämningshäftet där man ska utveckla, förklara, komma med exempel, redogöra och alla andra hemska studera-ord.
För till på fredag hade jag den här veckan ett annat arbete, som jag också ska hinna med att göra.
Ska se I Am Sam. Igen. Sedan skriva ett långt, skojsigt arbete om den filmen. Ni som känner mig vet att jag är ungefär kär i Sean Penn. För 20 år sedan.

På eftermiddagen idag hann jag även med att besöka boendet. Jag kan bara säga att jag längtar till min praktik!
Det här känns så bra, allt känns så bra!
Bara tre veckor kvar nu!

Fearlessly, the idiot faced the crowd

Smiling
Merciless, the magistrate turns 'round
Frowning
And who's the fool who wears the crown?












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: