Jesbocks!

Om två veckor praktik.
Sen sommarjobb på samma ställe!
Gissa om jag är både glad och helnöjd just nu. Jag får inte bara jobba med det jag vill, jag får även vara på ett kanonställe som är perfekt på alla vis. Gångavstånd och eftermiddagsarbete. Kan inte bli bättre!
Och så var personalen där helt underbara!
Jag vill ha min praktik nu!
Och så slipper Molle vara hemma ensam längre än 1.5 timma de veckor Danne är på verkstaden.
De övriga veckorna han är borta på jobb är lillebror snäll och har honom mot lite kebab och övrig föda.
Danne ska ju ut på jobb igen nästa vecka med... och veckan därpå... och veckan därpå.
Sen blir det 3-4 veckor till i sommar.
Jag klagar inte!

At a higher altitude with flag unfurled
We reached the dizzy heights of that dreamed of world...












KOMMENTARER:
Jessie

Förlåt att jag inte sett din kommentar. :P Det var på ett av mina gamla inlägg men det försvinner ju efter ett tag så man ser ju inte att man fått nån. Nu ramlade jag över den när jag kollade runt.



Det var om nagelutbildningen. :P Ja det finns en här i stan. :D På ett ställe som heter Idun. Visserligen en väldigt kort utbildning som är på högst 9 dagar men verkar kul ändå. :D



Hur är läget med dig? Ska du på mediehuset på torsda? :D



Kram

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: