Jeans

Just det. Jag skickade tillbaka mina Levi's Jeans idag. De har redan börjat gå upp i skrevet och noppade av sig som bara den. Jag har sagt det förut och nu är det absolut sista gången jag gör det också, jag ska aldrig mer beställa från Ellos. Jag tror fan allt de har är från typ Thailand eller 2:a hands sorteringen.
Har beställt Adidas grejer därifrån också som känns allmänt kassa, billiga, tunna. Och nu mina Levi's jeans.
Så nånting är det ju... Även fast det är "märkeskläder".

Men det gör ingenting. Fick hem ett par andra nu som jag beställde från Junkyard. Tacka vet jag Junkyard!
Det var leggins egentligen, men oj vilken kvalitet det känns vara. Superskönt, starkt jeanstyg. Går inte ens att jämföra med tyget till Levi'sarna. Kanonsköna!
Och Danne fick sina nya LRG. De är de enda jeansen han brukar ha, och de är verkligen snygga och otroligt hållbara.













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: