Imimimim

Tänk om jag skulle skriva det första jag tänkte på hela tiden. Det skulle ju inte gå. För det första skulle jag inte hinna med och för det andra skulle det bli galet komplicerat!
Rubriken var i alla fall det första jag tänkte på, och skrev därför det!
Rubriker är så jävla jobbiga!

I alla fall. Idag åkte vi till Dannes föräldrar. Jag tyckte jag hade väntat nog länge på min födelsedagspresent som jag försökt luska ut vad det skulle kunna vara, men ungefär 634 frågor.
Förstår inte hur Danne kunde hålla sig. Hade det varit jag hade jag avslöjat mig på en gång.
Svaren han gav var att det hade något med isborr att göra, att vi båda ville ha det och att det skulle vara bra om jag fick den nu innan snön försvann. Det där sista förstår jag inte riktigt...
Så jag trodde det skulle vara en isborr bara för att Danne vill ha en. Eller kanske nåt att ha på sig, en mössa eller skor. Nu innan det blir sommar.
Men det var en glassmaskin till min Kitchen Aid. Lycka! Har kanske hur många planer som helst på vad man skulle vilja testa! Tänk en varm sommardag och man har jocksat ihop en melonglass, eller sorbé!
Mums.

Jag som påbörjade detoxen på nytt idag.. Ajdå.













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: