Felmeddelande

Nu blev det en sån där jobbig början, där man inte vet vart man ska börja då det var så länge sedan man skrev och inte vet vilka delar man ska ta med. Vilka som är värda att klottra ner och vilka jag kanske helt glömt bort.
Moltas fick ett nytt koppel igår. Det minns jag. Var egentligen ute efter allt annat men det blev ett koppel. Helt sjukt, samma koppel hittar man på internet för 200 spänn mindre.
Moltas är bortskämd...
Vår bil håller på gå i pension. Det är mindre kul. Så nästa vecka ska han in på verkstaden och genomgå en X-treme makeover. Vi tar allt när de ändå håller på. Det är något datafel i bilen så det står att vänster bakdörr är öppen hela tiden. Varningslampor å texter kommer fram i bilen. Sen igår vägrade ju bilen starta så det är nåt knas med tändningslåset tror jag då datorn- säger "försök igen". Sen rullade det upp en massa andra meddelanden eftersom datorn i bilen hängt sig.
Så nu ska vi inte vilja ha nåt nytt. När jag ville ha ny datorskärm strejkade computtern, när vi pratade om ny bil blev bilen lite ledsen. Så en ny säng ska vi inte ha...
Nu får det inte hända mer oväntade, jobbiga saker.
Älskling fick ju åka hem från utejobbet i tisdags med rekommendation från läkaren att ta ledigt två månader...
Av en hemsk anledning...

I helgen blir det pimpeltävling och Danne siktar in sig på att ta hem vinnartiteln i år igen!
Om vi får igång bilen och kommer iväg vill säga...


Will the misty master break me

Will the key unlock my mind
Will the following footsteps catch me
Am I really dying...












KOMMENTARER:
Jessie

Sv: Hehe ja det är ju det. :P Jag är ju inte så överdrivet dukitig på att uppdatera min blogg. :P



Tyvärr kostar ju även den här utbildningen ganska mkt på Idun. 9 dagar går på upp emot 16000 tror jag det var men man är ju iaf färdigutbildad och brinner man för det lär det ju vara värt det. :P



Ja, frågan är bara om jag vågar dra ända till V-ås. :P Det är ju trots allt x antal mil dit. Hehe. Men vi får se. :)



Hehe nej då kanske det inte kändes så kul och åka dit kan jag tänka mig. :P Vem var den värsta läraren då? :P Jag var där idag. Kändes skitkonstigt. Haha! Men jag saknar faktiskt tiden där. Var ju skönt och komma bort från Wargen och all stress där. Hehe.



Oj vilken kommentar det här blev. Hehe.

Erika

Tur man vet att all "otur" vänder efter en liten stund bara... Även om den lilla stunden oftast känns evinnerligt lång!

Men hoppas att datorn, bilen & Danne (främst) kryar på sig asap!

Vi hoppas på att ses snaaaart igen!



Kramar i massor <3

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: