Förtidsrösta

Hopp. Jobbat. Kommit hem. Ätit kebab. Älskling hade glömt bort att han ställt i ordning kyckling innan han hämtade mig inne i stan.
Nu ska jag försöka dra med mig honom och förtidsrösta! Eller så kanske vi gör det imorgon...
För imorgon jobbar jag bara kortpass och som det ser ut har vi planerat att åka till Laxsjö över helgen!

Och sakerna från Jotex skickade jag tillbaka. Skitsaker! Eller ja förutom gardinerna till köket, de fick bli kvar.

En och en halvtimme eller en timma och en halvtimma?













KOMMENTARER:
Erika

Haha, det är så alltså? x) Då ska jag hålla mig från att skaffa mig det...´:P

Jaa...det är så jäkla onödiga grejor, men ACK så kul!

Den sidan ska jag kolla upp! Kan ju dyka upp något bättre namn... Men funderar på att vänta tills vi fått hem knodden :)

Ja! Eller imorgon är det 1 vecka kvar... Hur ska jag klara av detta väntande? x)



Kram!

Lillebror

Nittio minuter...

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: