What's up

Idag är det på dagen en vecka sedan min nacke dog. Och jag har fortfarande ont, lite.
Och idag har jag fruktansvärd huvudvärk också. Den här dagen blir nog jätterolig!
Tvättstugan och ett planerat strömavbrott mitt i.
I morgon eftermiddag börjar jag jobba igen, sedan har jag bara tagit på mig kvällspass ända tills på onsdag.

Ikväll är det Robinson, heja Danne!

Lyssnar mig galen på den här låten just nu, Linda Perry har världens skönaste röst.
4 Non Blondes - What's Up

Trying to get up that great big hill of hope
For a destination












KOMMENTARER:
Erika

Den låten är skön...!

Vore som sagt skit kul att ses, och jag tror att det kommer att gå skit bra med Molle & Midas :) Låter redan som ett radarpar x)



Fasen vad drygt med nacken... :( Vet hur jädra ont det gör... :( Så jag lider med dig och hoppas att det släpper snart!



Kramar!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: