Rootvälta

Igår var älskling lite pjutt på att han aldrig fick åka ut på jobb längre. Alla andra får åka hela tiden, men chefen vill ha honom kvar på golvet för han är den enda som duger åt något... enligt han själv.
Så idag plötsligt fick han veta att han ska åka till Älvdalen i morgon och utföra något avancerat, så får se då om han kommer hem till helgen.
Jag vill hem till Laxsjö då, och helst hade jag velat haft lite snö så Moltas får lite sugande träning så han får större mukkler. Oj vad vi ska pulsa i snön iår!
På tal om snö så snöade de förut när jag slutade jobba!

Vilket sug jag fick efter att lyssna på musik just nu. Kalle Baah och Rootvälta.

Rootvälta - Vara

Tiden flyger fram, hinna hunnit hann
Klockan ringer och alla springer från sin trygga famn
Säg mig, när ska alla dessa människor få ro
Inte före bokslutet i himlen kan jag tro












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: