Knak, knak

Ajaj, det här var inte roligt alls!
Jag som hade planerat den här dagen så bra. Att jag skulle hinna med att både tvätta håret, bada Molle och Dammsuga och torka lägenheten. Det tog stopp vid det första.
Nacken small till där jag stod i duschen. Så inåthelvete small!
Stod säkert helt blockad av smärta i tio minuter innan jag krälade ut och fick tag på mobilen.
Ringde Danne och försökte förklara lugnt, men det gjorde så förbannat ont så jag bara skrek och grät i luren åt honom.
Älskling var hemma på 15 minuter till lilla mig, och då befann jag mig då på samma fläck som när jag ringde.
Han hade blivit jätterädd! Men jag hade inte klarat den här dagen utan honom. Han har matat mig, hämtat alvedon och passat upp. Till och med badat Molle.
Än har jag fruktansvärt ont i nacken och kan bara sitta med huvudet i ett läge, knappt.

Ska värma kornsäcken igen och sätta mig ner och invänta Robinson, Danne som är med är ju från Laxsjö!















KOMMENTARER:
Erika

Men FY vad hemskt! :( Hoppas att det blir bättre snart!! Vet hur ont det gör när det blir knas i nacken. Dock aldrig varit med om det där men...

Passade ju snyggt in också, för min bror går omkring som en stel mumie och kan inte heller röra sig...!



Kramar!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: