Det känns så rätt när andra har fel

Jag måste bara skriva och berätta om en kund jag hade idag. Dessa arroganta, överlägsna Stockholmare.
Men jag vann matchen!
Kanske jag skulle ha skrivit det i slutet?

- MIO på Fleminggatan 40!
Söker... Inget.
- Jag får upp MIO på andra adresser i Stockholm, (säger de inget så är det ALLTID Stockholm som gäller) men inget på Fleminggatan 40.
- Jag vet att det ligger där, det gjorde då det igår! Har du inget nummer dit?!
Kollar på internet.
- MEN GE MIG NUMMER TILL VÄXELN DÅ!
Förklarar för människan att det bara finns nummer direkt till de olika MIO-butikerna men inget som ligger på Fleminggatan.
- MIO, det stavas M som Martin, I som Ivar och O Olle. Och Fleminggatan stavas F... fortsätter kunden och idiotförklarar mig helt.
- Är det verkligen MIO du tänker på, så det inte är EM eller någon annan möbelaffär?
- Nej, MIO!
Tystnad.
- Nej vänta nu, det är Bolia jag menar. Och det kom långt, långt inne hos kunden!
- Och BOLIA har vi då på Fleminggatan 40!













KOMMENTARER:
Moster

:) 1-0 till Linn ! :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: