Tvättlappen

Jag tänkte ju skriva ett inlägg men kom inte på vad det skulle kunna handla om.
Kanske att Moltas nyss svalde tvättrådslappen på giraffen? Den stackars giraffen som jag fått sy ihop flera gånger och som nu saknar både horn, öron och svans. Och lapp!

Danne är borta och jobbar hela den här veckan också. Så perfekt med mitt jobb att jag då kan jobba som jag vill.
Så nu när inte husse är hemma blir det runt 4-5 timmars pass. Moltas sover ändå bara hela tiden.
När Danne kommer hem igen vill jag åka på Barnens Hus och köpa nya gosedjur åt Moltas som han kan få slakta.
Eller det är ju snart jul också ja.

Tog och upptaderade min telefon i morse till den nyaste programvaran. Första gången på 3 år så kanske behövdes? Men sen blev den helt knäpp och seg. Skitmobil.
Tur jag väntar på iPhonen!

Så, nu tuggar Moltas i sig stoppning från giraffens hål efter lappen.













KOMMENTARER:
Erika

Haha, nej, han kanske är ganska så stor:D Sist jag vägde honom (i Fredags) så låg kilona på 15,5 kg... 13 veckor... x)

Haha, Midas är nog den som är mesigast ändå... x)

Mja, men det är väldans krångliga julklappar...! Vete sjutton hur jag ska få till det...! :D

Jamen, det finns väl inget värre än kassa knivar?!?! :D Så det är en bra julklapp :D

Vi har det superbra! Hoppas detsamma gäller er!



Kramar!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: