Skämdbort

Bortskämd. Idag. Eller det var tidigt i morse som jag begav mig ut i snöyran för att träffa Cissi på Skönhetscenter inne i stan. Sedan dess har jag varit i hennes händer och blivit mycket väl omhändertagen.
Började med att få manikyr. Tror det heter så om det är naglar det handlar om. Hon tyckte jag redan hade så långa naglar så vi förstärkte bara dom. Superläckert!
Och sedan fick jag en 90 minuter lång ansiktsbehandling, och tusan vad skön och frisk huden känner sig nu!
Måste göras om!



Sitter och väntar på posten. En gång i månaden får man ju ett sånt där roligt brev också!












KOMMENTARER:
Jessie

Jag vill också ha manikyr! Det är så jäkla snyggt! :D

MiaLisaSofi

Hejsan. Fan va paff jag blev när du hälsade på stan i onsdags. Fattade inte vem du var förrän du hade gått, snacka om att du var olik dig från i somras. Förlåt att jag såg ut som ett frågetecken, men blev som sagt paff. Kul att träffa dig i alla fall! Dewi blev glad också :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: