För att sammanfatta

Min sämst-dag igår.
1. Kom inte in på skolan jag sökt. Ofta man behöver Naturkunskap B, men tydligen. Inget man fick läsa på media i alla fall. Så nu gäller det att ta tag i funderartagen. Ska jag läsa in kursen, söka till samma program sen? Eller ska jag ta den lätta vägen, komma på något helt annat?
2. Mina kläder kommer inte. Ska aldrig mer beställa från Bubbleroom. Tacka vet jag Nelly!
3. Mina fina, sköna, perfekta jeansins (jeggings, treggins whatever) sprack igår. Skitmaterial, men de kostade ändå 500 spänn!
4. Älskling kom inte hem till oss. Väntar på honom nu.
5. Skulle värma kornsäcken i mikron. Då den fastnade den och började brinna. Fick lindra min onda arm efter jag klippt av allt det brända tyget och sytt ihop säcken för hand. Sedan blev det Robinson och kex i väntan på brandkåren, kändes det som.
6. Min iPhone kommer inte och min nuvarande håller sakta men säkert på strejkar.

Såå... Men nu är det helg. Vi ska ut på stan sen. Måste ladda batteriet till kameran. Bra jag sa det.














KOMMENTARER:
MiaLisaSofi

Ojojooooj! Hur mycket otur kan en människa ha egentligen? ^^

Men det måste ju vända nån gång. :)



Kram

Erika

Jaa, det är ruskigt logiskt faktiskt :) Därför jag fastnade för metoden :D

Man krånglar ju till allting så förbaskat annars:)

Lät inte kul med allt strul för dig! Men det lär nog lura något jättebra runt hörnet! :D

Ha en superbra helg!

Kramar!

Wera

Men Linn! Läs kursen! Den är skitlätt! Vi ska ju jobba med barn, vi som inte tyckt om dem alls :O

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: