Allt bra märkligt

Sitter och kollar nu, såhär i söndagsångesten, på utbildningar.
Det jag hade sökt var lärare mot fritidshem, alltså en enkel fritidsfröken. den utbildningen krävde en massa behörigheter och är bara på 210hp.
Om jag tittar på något annat som också verkar intressant - lärare i Svenska, så behövde man inte ens hälften utav de behörigheterna och den är på 330hp. Varför?
Så där hade jag ju kommit in, men nu öppnar inte ansökningarna igen förrän i mars...

I helgen har vi varit hemma i byn. Där fanns det mer snö än vad det var här i stan. Tråkiga stad.
Moltas har busat och tjoat så nu ligger han utslagen på mattan.

Vi var ju på bröllop också då min moster Birgitta och Mats gifte sig.
Så enkelt och fint, så där vill jag också gifta mig, men nu ska ju vi aldrig gifta oss påstår Danne.















KOMMENTARER:
Erika

Ja, dom hade superskoj! :D Så kul att se att det funkar bra med den biten! :D

Ja, skittrisst att det inte gick, men precis som du sa, det ska inte behöva gå ut över hälsan...!

Jag hoppas och tror att det dyker upp något snart! Han ringer wsom en blådåre för att få tag på någon som kanske kan behöva folk... :)



Kramar!



Gud vad fin Molle är! :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: