Möte

Min teamchef sa åt mig att stanna några minuter efter jobbet.
Han ville prata.
Jag hann bli genomsvettig och tänka igenom de mest tänkbara och otänkbara tankarna som går att tänka.
Lägenheten, Moltas. Arbetsförmedlingen. Skulle jag få sparken på samma oförutsägbara sätt igen?!
Just det, vi har bara kontraktet kvar att skriva nu på lägenheten.
Men till saken.
Mötet med min teamchef.
Han hade inte tänkt fråga någon som jobbat så kort tid som jag, men han frågade mig om jag ville börja på Utlandsupplysningen.
Här tackade jag nej.

Idag raderade jag, nej det gjorde jag inte. Jag överförde över 220 bilder från i helgen till datorn. När allt var överfört och klart rensade jag som vanligt minneskortet för de brukar jag göra bara för att få plats med fler bilder utan att behöva byta minneskort. Sen när jag raderat klart märkte jag att kanske bara 60 av alla de bilderna kommit in på datorn. Katastrof, konkurs!
Jag hittade som tur var Recuva, ett dataprogram som kan återställa bilder.
Och jag fick tillbaka vissa. Inte alla, men några av de nyaste.
Till och med bilder från förra sommaren fick den fram igen.



Här är en av de raderade bilderna!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: