Lite om allt och inget, mest Moltas

Sådär, Moltas har äntligen somnat så jag tar mig lite tid till den här bloggen!
Idag har vi fått besök av en tjej som heter Isabell, en granne som älskar Molle!
Så då blev det bus igen!

Danne är i Ö-vik och jobbar så jag har hela hunden för mig själv. Men jag tycker inte det är så mycket spring nu i trappen som det var förut. Och fyra trappor och en hund som redan väger 10 kilo är inte så kul.
Han har på två veckor gått upp hela tre kilo!

Igår gick vi och lade oss vid halv elva tiden, i morse runt åtta vaknade jag av att Molle höll på gnissa runt i soffan. Han var alltså vaken. Jag klev upp och klädde på mig, lyfte ner världens tröttaste från soffan och hämtade kopplet.
Då försvann han in under bordet och låg där en timma till innan jag tvingade ut den stackars kissblåsan!
Skönt med en sovmorgonshund!

I morgon måste jag försöka lämna Molle ett tag ensam då jag måste göra ett besök på Arbetsförnedringen, som Erika säger!

Jag håller på letar lägenhet nu igen. Och den måste vara på Bergsgatan. Eller om det blir en i Nälden?




Moltas vid 4 och 10 veckors ålder!












KOMMENTARER:
Tina F

söt vovve ! :)

Vill du bo i Nälden ?

Madde

SV: Hahah håller med om 2:an.

Nejförihelvete! Kommer ha linne under! XD Illa annars :P

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: