Helg

Vad skönt det är med helg. Man får vara ledig ett tag. Både på skämt och allvar faktiskt.
Jag hade mer än gärna jobbat varenda helg, sett hur OB:n drygar ut löningen och sen snåla som bara tusan när pengarna väl rullat in på kontot.
Sådan är jag.
Redan då jag jobbade på Svar på Allt så började jag spara till Molle. Nu har jag drygt hälften kvar av det Molle kostade, och det är en buffert om han skulle bli sjuk.
Igår räknade jag ut att senast jag handlade något till mig själv, alltså kläder och så vidare, var i augusti...
Jag är inte snål, utan ekonomisk.

Nu är det helg. Danne går ut med Molle, lagar mat åt mig och sedan blir det mys till Alice i Underlandet.
Eller Bröllopsfotografen... Chips, dricka och världens godaste choklad, Salmiakki.
Choklad och lakrits mums!

Och förut blev jag inspirerad från Tinas blogg då hon bakat en sån härlig
sockerkaka, så jag var bara tvungen att pröva jag med.
Sanningen är den att det blivit några stycken nu!



Trevlig helg!












KOMMENTARER:
mary

Men fuck vad gott! Allt du bakar är sjukt gott linn! Hahahaha jaa fan vad kul om polisen hade kommit förbi. Det var ju en civilare en bit efter donken som vi hade gått förbi:)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: