Härligt ironisk

Oj vad jag älskar att vara sådär härligt ironisk såhär tidigt på måndagsmornar.
Fast det känns som att jag kanske kommer få tillbaka. På något vis. Arbetsförmedlingen got the power.

Har ringt och ringt och ringt, men idioternas hänvisning till röstbrevlåda förklarar ju att de verkligen är idioter.
På riktigt. Den där manliga rösten som säger att numret inte kan nås.
Så ett snällt och diskret hånande mail fick dimpa fram.

Bästa är ändå Arbetsförmedlingen. Till dem behöver man inte visa känslor, inte några som helst alls.
Så det mailet blev jag mer nöjd med.
Hoppas ni känner er ägda. Jag ska inte bli trampad på.

Det går nästan lite för bra för mig nu. Men än är det för tidigt att hoppas för mycket. Jag vet bara att jag vill!


ÄlsklingsMoffe i sin nya sele!












KOMMENTARER:
Madde

SV: VAAAAAAAAA?! Ett kilo?! Jag <3 Maxi hör jag ;)!!! Hahah du & jag på påsk vore en given succé <3



Åh, okej. Fan vad bra egentligen! bara ett år och sen kan du få jobb :D Duktig du är! <3

Glad påsk på dig med älskade underbart saknade vän <3333

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: