Sedärja!

Vem hade kunnat ana att en skatteåterbäring smugit sig in på kontot?
Tur jag inte har vidare kollen, för det blev ju en mäkta surprise när jag var tvungen att logga in för att ladda mobilen!
Nu skrattar mamma och pappa. Klart jag har koll!
Jag vet varenda liten öre som stiger, okej sjunker i ränta varje dag!
Fast ärligt, skatteåterbäringen satt jag inte och väntade på!

Så nu hade jag bara önskat att jag hade haft lite Madde i mig.
Att kunna släppa på spenderalåset och bara köpa det jag vill ha.
Jag har ju satt ihop en så fin önskelista på Nelly.
Och den bara ligger där.
När bara en tre-fyra varor var lagda i kundkorgen av alla mina favoriter så stängde jag ner sidan.
Herregud 1000 spänn!
Men å andra sidan...
Sen blev det inte något mer.

Jag är mer för att köpa roliga saker till lägenheten nu.
Fast egentligen jobbar jag ju och borde få unna mig lite skoj.
Och jag har ju ett paket från Bubbleroom som väntar på Statoil, eller som väntar på Danne...
Jag vill nog också ha ett Visa!

Nu är Mollvig hemma, jag väntar bara på att Danne ska komma hem från Gävle .
Vilken kanondag!
Soligt, underbart, får hem båda mina älsklingar och imorgon börjar jag jobba 17.45!













KOMMENTARER:
Madde

Hahahha mitt spenderalås försvann i samma veva som jag fick mitt eget bankkonto ;)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: